Поширені запитання

Покупців цікавлять багато різноманітних запитань. Ми спробували класифікувати їх і подати в узагальненому вигляді.

Оплата та доставка

Чи обов’язковою є передоплата за замовлений товар?

Передоплата є обов’язковою, якщо про це вказано на сторінці товару. В іншому випадку, Ви можете оплатити замовлення при його отриманні.

Яким чином здійснюється оплата?

Для того, щоб оплатити замовлений товар, Ви можете скористатися онлайн- оплатою картками Visa і MasterCard, наложеним платіжем.Також Ви можете оплатити замовлення банківським переказом згідно квитанції, яку Ви отримаєте на e-mail після завершення замовлення. Детальніше про оплату на сторінці Доставка та оплата.

Чи можлива оплата замовлення банківською карткою?

Так, для оплати замовлення, Ви можете скористатися онлайн-оплатою картками Visa і MasterCard. Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано вибрати спосіб оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Visa/MasterCard». Після цього Вас буде переадресовано на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Як можна оплатити замовлення готівкою?

Оплата готівкою під час отримання товару можлива в усіх населених пунктах на території України. Готівкою ви можете оплатити товар при його отриманні в пункті служби доставки за умов вибору послуги «Післяоплата» («наложений платіж») або ж в разі самовивозу товару.

Чи є ви платником ПДВ?

Наша компанія є платником ПДВ. Під час отримання замовлення юридичним особам у пакеті документів передається видаткова накладна, рахунок-фактура й гарантія.У разі оплати готівкою наша фірма надає в пакеті документів товарний чек, гарантію, на Ваше прохання свідоцтво про реєстрацію СПД.

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника, або гарантійний талон від інтернет-магазину "Allzora.com".

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Стосовно питань гарантійного обслуговування, зателефонуйте в call-center +38- (067)-311-17-33, повідомте про дефект товару та працівник call-center розповість про подальші дії.

Де і як можна обміняти або повернути товар?

Обміняти або повернути товар можна в головному офісі Allzora.com за адресою: вулиця Небесної Сотні 122, Хуст, Закарпатська область, 90400. Під час повернення товару потрібно мати із собою паспорт. Ми повернемо гроші в безпосередньо в день повернення товару або ж не пізніше ніж через 7 днів після повернення товару.

Питання та відповіді

На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

Якщо ви хочете замовити товар, який наразі відсутній, залиште свій запит у формі зворотнього зв’язку, вказавши назву та модель товару. Також ви можете замовити товар, який тимчасово відсутній, зателефонувавши в call-center +38- (067)-311-17-33.

Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Вартість замовлення погоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки й оплати. Також, будуть дійсними ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Чи надаєте ви послуги монтажу та установки товару?

Для певного переліку товарів ми надаємо послугу монтажу. Детальну інформацію Ви можете отримати зателефонувавши в call-center +38-(067)-311- 17-33.

Не знайшли відповіді на запитання? Заповніть форму зворотнього зв’язку і служба підтримки Allzora.com надасть вам всю інформацію стосовно вашого запиту.

Напишіть нам
Напишіть нам, і ми постараємося відповісти якомога швидше.